Då sit eg her på rommet mitt og ventar på Joanna og Line, i kjøleskapet ligg 3 flasker, og i kveld har vi tankar om å besøke ein klubb som heiter BoungaBounga, av alle ting..
I dag er det Maria Himmelfart, ein katolsk heilagdag, noko som betyr at vi ikkje har hatt skule i dag, så vi tok likegodt turen til La Grande Motte, for å jobbe litt på brunfargen. Så vi vandra litt rundt i byen Carnon, som denne stranda ligg ved, og tok inn inntrykka. Heile staden er konstruert på sanddyner, og ikkje meir enn 40 år gammal, så det var litt som å setje seg i ei tidsmaskin og ta turen tilbake til 60-talet. Det er jo mitt favoritt-tiår, så eg koste meg:)
Bølgene var nesten som på Vestlandet i dag, så vi leika oss i vatnet som ungar! Hoppa, svømte, lot bølgene dra oss under og stupte igjennom dei. Skikkeleg moro, men ikkje bra for solkremen! Mistenkjer at eg kanskje kan ha blitt ein tanke småsvidd… Håpar i det lengste på at det berre er saltet som har tørka huda litt, den kom seg iallfall mange hakk etter ein tur i dusjen og ei runde krem!
Så no har eg teke på meg le petit noir og er klar for min tredje siste kveld i Montpellier. I kveld blir det clubbing, i morgon har vi tenkt ein liten avskjedsmiddag for meg, og fredag skal vi på L’estival igjen, slik at eg nærast kan gå rett frå festen til taxien som skal ta meg til flyplassen.
Eg har ikkje lyst å reise! Har fått mange gode vener her nede, eit koseleg miljø i klassen, og vêret er alltid varmt og deilig.. Men vi har internett! Heldigvis…
onsdag 15. august 2012
søndag 12. august 2012
Ein MÅ berre like franskmennene: I standardutstyret på rommet mitt fins der ingen kniv for matlaging, berre to handkle og null såpe for verken det eine eller det andre,men der er ein vinåpner! Ein god ein!
I dag tidleg, rundt 10, gjekk eg ut, handla frokost og ingrediensar til middag i kveld, og ei flaske vin.. Eit heilt vanleg supermarked har mykje betre vinutval enn noko vinmonopol eg har sett! Ein kan rett nok ikkje kjøpe bodylotion, og den særnorske tildekka sigaretthylla fins ingen plass, men for slikt har dei spesialbutikkar, og der kan ein gå inn, sjå på eit stort utval, og alltid finne den som passar for kvar enkelt..
Ferdigmat er noko heilt anna her i Frankrike: den er stort sett på brett der ingrediensane er adskilde og kanskje skal blandast etterpå, eller det er gryter, som smakar som om dei har kokt heime på bestemors kjøkken i timesvis.. Kort sagt: ferdigmaten smakar godt! Eg har blitt lett avhenging av noko som heite tabouile, couscous med grønnsaker, og av og til reker eller kjøt.
På vegen til stranda i dag, stoppa eg, Line og Daniella ved eit supermarked, og kjøpte med oss 2 øl på kvar for å nyte på stranda. Likevel, sjølv om alkohol er så tilgjengeleg, har eg ikkje sett ein einaste full person heile veka!
Sjølv i køen utanfor puben fredagsnatta var alle tilregnelege. Jaja, unntatt nokre engelskmenn, men dei kan ein ikkje rekne med i denne samanhengen..
No er klokka 19.45, eg har vore på stranda heile dagen, og har ikkje blitt brent! På komfyren boblar noko sjølvkomponert, med franske pølser med kvitløk og basilikum, aubergine, løk, masse tomatar og ein skvett raudvin. Eg nyt litt rosèvin mens eg ventar på middagen, og nyt lydane frå gata; små scooterar, bussar, trikken, folk som pratar på fransk (og tysk, engelsk, spansk og noko eg ikkje skjønnar, eg bur jo tross alt på ein residence). Eg nyt rett og slett Frankrike! Dessverre, grunna linja på le residence, kan eg knapt laste opp bilder, og får ikkje skille avsnitt her på bloggen. Fiksar dette neste laurdag, når eg får koble til norsk nett hos mi kjære venninne Benedikte, så då må de nok lese opp att alle rapportar frå Frankrike! Men frykt ikkje; Unni har det herleg i Frankrike!
Denne turen er akkurat som oppussinga av soverommet mitt: Eg trudde det ville bli bra, men sooooo bra hadde eg aldri forventa! Nesten litt som vidaregåande: Masse nye folk, masse ting å gjere, og litt skule innimellom.
Neste veke har eg nesten fullbooka, 2 restaurantar som må besøkast, mani/pedi på ein salong Line fann, ein tur på La Grande Motte (den store stranda som vi ikkje har komt oss til enno..), messe i ei katolsk kyrkje på Maria Himmelfart, jakta på den perfekte franske kjolen og avskjedsmiddag med gjengen for meg, sidan eg er den første av oss som reiser heim att.. Kort sagt, eg har aldri eit kjedeleg øyeblikk! Unntatt dei siste 10 minutta av fransktimen, då vi alle har fått nok av grammatikk, og berre vil heim..
Mistenkjer dette kjem til å endre seg neste veke, sidan vi endrar timeplan! Denne veka har vi hatt timar på ettermiddagen, vi har ofte begynt 16.00 og slutta 19.15, men neste veke skal vi begynne mellom 8 og 10 om morgonen, og sluttar ved midi (altså rundt middag). Derfor er vi alle fulle av koffein (den franske kaffien er sterk!) og sukker (dei er store på sukkerhaldige frokostar her, gjerne ein croissant eller ein bain de chololate (luftig bakverk med store bitar mørk sjokolade), ikkje eit land for oss på lavkarbo!). Eg tenkjer derfor at motivasjonen går opp eit hakk, og i staden for å gå ut til lunsj eller på stranda før timen, kan vi heller gjere det etterpå! Mistenkjer det gjer underverk for heile gjengen..
Men likevel, eg har verkeleg likt å få sove så lenge som eg vil, stå opp i tide for lunsj med gjengen og litt shopping, og deretter fransktime, før nokre av oss går ut til middag. Klientellet varierer alltid, av og til er det meg og ei klassevenninne, av og til er det ein heil gjeng! Fredag var herleg, då sat vi 10 stykke rundt eit bord i parken, og berre 2 var frå same land..
Eg møter så mange at eg må endre facebookinnstillingane mine! Før har ein måtta vere ven med ein ven for å finne meg, men for å halde kontakta med alle mine nye vener må det fiksast.. Eg må berre seie det igjen: Eg har det herleg! Språkreise kan definitint anbefalast! Greitt nok, mon residence er ikkje fancy, men det er nesten reint nok, og resten kan fikses på 15 min.. Dette hadde vore annleis om eg valde å bu med ein familie, men eg trur eg trives best aleine.. Eige bad osb..
J’aime la France! Hadde det ikkje vore for Jimi og koret, trur eg at eg hadde blitt her.. Men no har eg berre ei veke att, og så er det heim til kulden..
Gledar meg iallfall til å treffe Benedikte, som dessverre var i bryllaup då eg reiste nedover, og å stikke kjapt innom Heidi (ikkje for lenge, vil ikkje stresse den nye familien, berre helse på den nye verdensborgaren og gje vennane mine ein klem), ete på Pastasentralen og puste i luft som er under 30 grader..
Jepp, eg er nok ein viking, så sjølv om varmen ikkje plagar meg lenger, ser eg nesten fram til den vestnorske hausten. Eg har vore på lading i ei veke, og om ei veke til, er eg klar for nye utfordringar!
Kom an, Frode dirrigent og Rita-sjef, lay it on me!
I dag tidleg, rundt 10, gjekk eg ut, handla frokost og ingrediensar til middag i kveld, og ei flaske vin.. Eit heilt vanleg supermarked har mykje betre vinutval enn noko vinmonopol eg har sett! Ein kan rett nok ikkje kjøpe bodylotion, og den særnorske tildekka sigaretthylla fins ingen plass, men for slikt har dei spesialbutikkar, og der kan ein gå inn, sjå på eit stort utval, og alltid finne den som passar for kvar enkelt..
Ferdigmat er noko heilt anna her i Frankrike: den er stort sett på brett der ingrediensane er adskilde og kanskje skal blandast etterpå, eller det er gryter, som smakar som om dei har kokt heime på bestemors kjøkken i timesvis.. Kort sagt: ferdigmaten smakar godt! Eg har blitt lett avhenging av noko som heite tabouile, couscous med grønnsaker, og av og til reker eller kjøt.
På vegen til stranda i dag, stoppa eg, Line og Daniella ved eit supermarked, og kjøpte med oss 2 øl på kvar for å nyte på stranda. Likevel, sjølv om alkohol er så tilgjengeleg, har eg ikkje sett ein einaste full person heile veka!
Sjølv i køen utanfor puben fredagsnatta var alle tilregnelege. Jaja, unntatt nokre engelskmenn, men dei kan ein ikkje rekne med i denne samanhengen..
No er klokka 19.45, eg har vore på stranda heile dagen, og har ikkje blitt brent! På komfyren boblar noko sjølvkomponert, med franske pølser med kvitløk og basilikum, aubergine, løk, masse tomatar og ein skvett raudvin. Eg nyt litt rosèvin mens eg ventar på middagen, og nyt lydane frå gata; små scooterar, bussar, trikken, folk som pratar på fransk (og tysk, engelsk, spansk og noko eg ikkje skjønnar, eg bur jo tross alt på ein residence). Eg nyt rett og slett Frankrike! Dessverre, grunna linja på le residence, kan eg knapt laste opp bilder, og får ikkje skille avsnitt her på bloggen. Fiksar dette neste laurdag, når eg får koble til norsk nett hos mi kjære venninne Benedikte, så då må de nok lese opp att alle rapportar frå Frankrike! Men frykt ikkje; Unni har det herleg i Frankrike!
Denne turen er akkurat som oppussinga av soverommet mitt: Eg trudde det ville bli bra, men sooooo bra hadde eg aldri forventa! Nesten litt som vidaregåande: Masse nye folk, masse ting å gjere, og litt skule innimellom.
Neste veke har eg nesten fullbooka, 2 restaurantar som må besøkast, mani/pedi på ein salong Line fann, ein tur på La Grande Motte (den store stranda som vi ikkje har komt oss til enno..), messe i ei katolsk kyrkje på Maria Himmelfart, jakta på den perfekte franske kjolen og avskjedsmiddag med gjengen for meg, sidan eg er den første av oss som reiser heim att.. Kort sagt, eg har aldri eit kjedeleg øyeblikk! Unntatt dei siste 10 minutta av fransktimen, då vi alle har fått nok av grammatikk, og berre vil heim..
Mistenkjer dette kjem til å endre seg neste veke, sidan vi endrar timeplan! Denne veka har vi hatt timar på ettermiddagen, vi har ofte begynt 16.00 og slutta 19.15, men neste veke skal vi begynne mellom 8 og 10 om morgonen, og sluttar ved midi (altså rundt middag). Derfor er vi alle fulle av koffein (den franske kaffien er sterk!) og sukker (dei er store på sukkerhaldige frokostar her, gjerne ein croissant eller ein bain de chololate (luftig bakverk med store bitar mørk sjokolade), ikkje eit land for oss på lavkarbo!). Eg tenkjer derfor at motivasjonen går opp eit hakk, og i staden for å gå ut til lunsj eller på stranda før timen, kan vi heller gjere det etterpå! Mistenkjer det gjer underverk for heile gjengen..
Men likevel, eg har verkeleg likt å få sove så lenge som eg vil, stå opp i tide for lunsj med gjengen og litt shopping, og deretter fransktime, før nokre av oss går ut til middag. Klientellet varierer alltid, av og til er det meg og ei klassevenninne, av og til er det ein heil gjeng! Fredag var herleg, då sat vi 10 stykke rundt eit bord i parken, og berre 2 var frå same land..
Eg møter så mange at eg må endre facebookinnstillingane mine! Før har ein måtta vere ven med ein ven for å finne meg, men for å halde kontakta med alle mine nye vener må det fiksast.. Eg må berre seie det igjen: Eg har det herleg! Språkreise kan definitint anbefalast! Greitt nok, mon residence er ikkje fancy, men det er nesten reint nok, og resten kan fikses på 15 min.. Dette hadde vore annleis om eg valde å bu med ein familie, men eg trur eg trives best aleine.. Eige bad osb..
J’aime la France! Hadde det ikkje vore for Jimi og koret, trur eg at eg hadde blitt her.. Men no har eg berre ei veke att, og så er det heim til kulden..
Gledar meg iallfall til å treffe Benedikte, som dessverre var i bryllaup då eg reiste nedover, og å stikke kjapt innom Heidi (ikkje for lenge, vil ikkje stresse den nye familien, berre helse på den nye verdensborgaren og gje vennane mine ein klem), ete på Pastasentralen og puste i luft som er under 30 grader..
Jepp, eg er nok ein viking, så sjølv om varmen ikkje plagar meg lenger, ser eg nesten fram til den vestnorske hausten. Eg har vore på lading i ei veke, og om ei veke til, er eg klar for nye utfordringar!
Kom an, Frode dirrigent og Rita-sjef, lay it on me!
torsdag 9. august 2012
Jour 4
| Joanna frå Australia, Sayaka frå Japan og Line frå Danmark. Den internasjonale gjengen! |
Likevel, franskkunnskapane later noget tilbake at ønske her òg, særleg tala! Dei har eit snålt system for alt over 70.. Heldigvis har vi Claire, eit unikum av ein lærar, som klarar å vere like blid og entusiastisk kvar dag, og tek det med knusande ro at vi må ha alt inn med teskei. I dag klarte eg faktisk å telle til 100 utan jukselapp!
Veldig stolt øyeblikk, og sidan eg tilfeldigvis stod i dusjen då, lurte eg litt på å ta ein Arkimedes og springe naken gjennom gatene mens eg ropte ”Eureka!”. Den lysta gjekk heldigvis kjapt over, då innsida av eit fransk fengsel ikkje er ein av dei tinga eg vil sjå mens eg er her, men godkjensla sit i enno, og eg trur ikkje Arkimedes var like stolt som meg akkurat då!
Sosialt sett kunne ikkje ting vore betre! Den internasjonale gjengen som fann saman første dagen held stadig saman, og i går tok vi turen på stranda! Herleg dag, fin sol, god badetemperatur.. Og 3 jenter som trudde dei kjende huda si og sola si effekt på den… Ehhhh, nei…. Vi stilte til time 16.00 raude som hummerar, men heldigvis ikkje noko som var så gale at vi fekk blemmer! Takk mamma, for den tuba med aloe vera-gel! Og Line er òg veldig takknemleg…
På reint medisinsk grunnlag, tok ho nemleg turen innom med ein melon som snacks, fekk låne litt aloe med meg, og som smertestillande kverka vi ei flaske rosèvin. Med litt ost, kjeks og mørk sjokolade var smaksopplevelsen komplett, og det er litt kjekt at prisane her nede er behagelege nok til at ein kan unne seg slikt på studentbudsjett!
Tysdagskvelden vart òg tilbrakt i strålande selskap, då gjekk eg ut og åt middag med Jovita frå Slovenia. Vi fann ein sjømatrestaurant på Place de Comedie, og blåskjella der var ubeskrivelege! Salte, passe krydra, i god saus… Vi åt, drakk kald kvitvin og naut stemninga med gatemusikantar og folkeliv. Koselig!
Av andre gode matopplevelsar må dagens lunsj nemnes, då gjekk den internasjonale gjengen på creperie! Der serverer dei crepes (pannekaker) med ulikt fyll. Eg tenkte at dette var altfor lite for middag, difor vart det lunsj. Eg tok såååå feil! Først gjekk eg for ei med krabbekjøtt- og ostefyll. Nydeleg, mektig, og eg fekk ned heile! Men vi hadde bestilt meny.. Og den inkluderte ein pannekake til, men dessertvarianten. Eg hadde bestilt ei med pære- og sjokoladefyll, nydeleg og velbalansert, men der måtte faktisk sjølv eg gje tapt! Eg var så mett!
På ein eller annan merkeleg måte klarte vi likevel å komme oss til time, og i dag har vi avansert til fargar. Det går stadig framover!
På programmet framover står vinsmaking i morgon kveld, og omvisning på eit slott på laurdag. Søndag snakka vi om eit nytt forsøk på stranda, denne gongen Le Grande Motte i staden for Le Petit Travers som vi besøkte på onsdag. Rapportar følgjer!
tirsdag 7. august 2012
Je suis arrivè!
Då er eg framme!
Forlot heimen rett etter 07.00 laurdag morgon, og hoppa på båten til Bergen. Der besøkte eg høggravide Heidi og PO, den blivande pappa, og hadde ei triveleg opplading til flyturen med hundetur, taco, og powerskravling!
Slik at eg slapp å makke med buss og bybane ei laurdagsnatt, køyrde dei meg på flyplassen før dei la seg, og eg fann meg ein benk fram til flyet gjekk 06.25 om morgonen. Etter å ha manøverert meg over både Shipol i Amsterdam og Charles de Gaulle i Paris, landa eg som planlagt i Montpellier rundt 14.00 på søndag! :)
Hypersosial som eg kan vere til tider, var eg ikkje komt lenger enn inn på bussen før eg traff på to jenter som bur på same Residence som meg. Og godt var det, sidan Amanda hadde kart og litt kjennskap til byen, og klart å guide oss rett inn på rette trikk. Rett i nok i feil retning, men det oppdaga vi kjapt, skifta trikk og var snart framfor Residence l'Observatoire.
Ikkje verdens mest eksklusive plass å bu, litt gammalt og nedsarva, men sengetøyet og kjøkkenet var reint, og resten tok eg i løpet av 10 min.. Men ikkje noko å anbefale for dei som må ha aircondition og senga redd kvar dag! Ut på byen bar det, for ein liten matbit og ein glas vin. Katarina frå Sverige og Amanda frå Tyskland var trivelege jenter, og vi hadde ein koseleg kveld! Men etter snart 36 timar utan søvn, måtte eg gje meg tidleg.. Eg er nok for gammal for slikt! ;)
Neste dag skulle vi stille på skulen 08.00, og vi så gjorde. Kjapp orientering og utdeling av timeplan, deretter gjorde vi eit forsøk på guida tur. Dette vart ikkje så vellykka, all den tid den første regnbyga på to veker kom akkurat då, så den vart avlyst. Då fann nokre jenter frå klassen ut at det er på tide med frokost nummer 2 (croissanten og espressoen metta ikkje så lenge), og snart fann eg meg på eit koseleg partisserie med Line frå Danmark, Joanne frå Australia og Sayaka frå Japan. Internasjonalt miljø her nede! :)
13.45 var det tid for første time, som i sin heilhet foregikk på fransk.. Men det gikk heilt fint, læraren vissta at vi alle var nybegynnerar, og var tålmodet sjølv, mens vi stava oss gjennom alfabetet og lærte å telle. Litt ut i timen peip det i veska.. Eg sneik meg til ein liten titt, og der var det bilete av ein nyfødd liten kar og helsing frå Heidi i Bergen! Ho hadde lova å ikkje føde før eg hadde vore på besøk, og sanneleg held ho løftene sine! 09.56 måndag morgon vart dei foreldre, og full lykke i heimen :) Etter timen måtte dette feirast med endå ein tur til gelatosjappa eg hadde raida saman med Katarina og Amanda dagen før. Målet er å smake meg igjennom heile utvalet, noko som noko kan ta si tid! Men nam!
På kvelden var eg oversosialisert og trøtt, så eg trakk meg tilbake til hybelen og varma ein boks som såg spennande ut.. Slett ikkje verst, og saman med vinen eg hadde unna meg, og nokre bita camerbert, vart det eit reint herremåltid! Kosa meg òg med Les Parapluies de Cherborg, gamaml fransk film, og hadde ein kosleg kveld. I dag har eg avtale om å møte jentene frå klassa til lunsj, og må snart komme meg avgårde! Skal prøve å få lagt ut nokre bilder seinare, men er noko rart med Blogspot i dag.. Her er iallfall formen på topp, og dette virkar til å bli ein kjempefin ferie!
Forlot heimen rett etter 07.00 laurdag morgon, og hoppa på båten til Bergen. Der besøkte eg høggravide Heidi og PO, den blivande pappa, og hadde ei triveleg opplading til flyturen med hundetur, taco, og powerskravling!
Slik at eg slapp å makke med buss og bybane ei laurdagsnatt, køyrde dei meg på flyplassen før dei la seg, og eg fann meg ein benk fram til flyet gjekk 06.25 om morgonen. Etter å ha manøverert meg over både Shipol i Amsterdam og Charles de Gaulle i Paris, landa eg som planlagt i Montpellier rundt 14.00 på søndag! :)
Hypersosial som eg kan vere til tider, var eg ikkje komt lenger enn inn på bussen før eg traff på to jenter som bur på same Residence som meg. Og godt var det, sidan Amanda hadde kart og litt kjennskap til byen, og klart å guide oss rett inn på rette trikk. Rett i nok i feil retning, men det oppdaga vi kjapt, skifta trikk og var snart framfor Residence l'Observatoire.
Ikkje verdens mest eksklusive plass å bu, litt gammalt og nedsarva, men sengetøyet og kjøkkenet var reint, og resten tok eg i løpet av 10 min.. Men ikkje noko å anbefale for dei som må ha aircondition og senga redd kvar dag! Ut på byen bar det, for ein liten matbit og ein glas vin. Katarina frå Sverige og Amanda frå Tyskland var trivelege jenter, og vi hadde ein koseleg kveld! Men etter snart 36 timar utan søvn, måtte eg gje meg tidleg.. Eg er nok for gammal for slikt! ;)
Neste dag skulle vi stille på skulen 08.00, og vi så gjorde. Kjapp orientering og utdeling av timeplan, deretter gjorde vi eit forsøk på guida tur. Dette vart ikkje så vellykka, all den tid den første regnbyga på to veker kom akkurat då, så den vart avlyst. Då fann nokre jenter frå klassen ut at det er på tide med frokost nummer 2 (croissanten og espressoen metta ikkje så lenge), og snart fann eg meg på eit koseleg partisserie med Line frå Danmark, Joanne frå Australia og Sayaka frå Japan. Internasjonalt miljø her nede! :)
13.45 var det tid for første time, som i sin heilhet foregikk på fransk.. Men det gikk heilt fint, læraren vissta at vi alle var nybegynnerar, og var tålmodet sjølv, mens vi stava oss gjennom alfabetet og lærte å telle. Litt ut i timen peip det i veska.. Eg sneik meg til ein liten titt, og der var det bilete av ein nyfødd liten kar og helsing frå Heidi i Bergen! Ho hadde lova å ikkje føde før eg hadde vore på besøk, og sanneleg held ho løftene sine! 09.56 måndag morgon vart dei foreldre, og full lykke i heimen :) Etter timen måtte dette feirast med endå ein tur til gelatosjappa eg hadde raida saman med Katarina og Amanda dagen før. Målet er å smake meg igjennom heile utvalet, noko som noko kan ta si tid! Men nam!
På kvelden var eg oversosialisert og trøtt, så eg trakk meg tilbake til hybelen og varma ein boks som såg spennande ut.. Slett ikkje verst, og saman med vinen eg hadde unna meg, og nokre bita camerbert, vart det eit reint herremåltid! Kosa meg òg med Les Parapluies de Cherborg, gamaml fransk film, og hadde ein kosleg kveld. I dag har eg avtale om å møte jentene frå klassa til lunsj, og må snart komme meg avgårde! Skal prøve å få lagt ut nokre bilder seinare, men er noko rart med Blogspot i dag.. Her er iallfall formen på topp, og dette virkar til å bli ein kjempefin ferie!
fredag 3. august 2012
Bonne Fête a Moi...
I dag vart eg faktisk 29!
Ikkje så mykje feiring, då Åse Berit er vekkflytta, Linn er på ferie, Bente er sjuk og Hanne hos si sjuke jente Nanna.. Men på jobb vart det insistert på isinnkjøp, folk stakk stadig innom kontoret for å gratulere og på facebook og telefon tikka gratulasjonane inn jamnt og trutt :)
Sidan dette er min sister offisielle bursdag (ei dame blir jo aldri eldre enn 29), fann eg det like godt å kjøpe inn ei flaske Pink og nyte i einsemd! Men, mens eg spretta korken og naut dei første dråpane, kjende eg likevel nærveret til dei som skulle ønske dei kunne feire med meg i kveld!
Kjekt med så gode venner at ein kjenner at dei er der sjølv når dei ikkje kan..
Og i morgon ventar Unni si desidert største bursdagsgåve til seg sjølv!
07.00 stiller min snart helgenerklærte eksmann Ørjan på døra, og skal køyre meg til Bergensbåten som går 07.20.. Litt utpå dagen ender eg i Bergen, og sidan mi høggravide venninne Heidi ikkje heilt fungerer før rundt 14.00-15.00, skal eg parkere kofferten i eit skap, og sjå Bergen på eiga hand, for ein gongs skuld! Eg tenkjer ein syndig frokost på Godt Brød, og å kose meg i diverse bokhandlar og musikkbutikkar.. Deretter må eg finne Bybanen, og få lekamen oppover byen.
Eg veit der vert te, mykje god skravling, og kanskje litt sam-matlaging utpå kvelden?
Deretter kjem søndag, og då er eg heilt ute i ukjent territorium!
Lita blondine manøvrere seg gjennom to av Europa sine største flyplassar, plitt mutters aleine, uten å kunne språket? Hjelp?
Men eg er jo alltid den som veit kor vi er og kor vi skal, og opningstidene i den næraste baren, så eg har håp om at eg kjem dit eg skal, forhåpentligvis med kofferten min, og vetet i behold!
Kryss fingrane, folkens, for after this, there be dragons!
Ikkje så mykje feiring, då Åse Berit er vekkflytta, Linn er på ferie, Bente er sjuk og Hanne hos si sjuke jente Nanna.. Men på jobb vart det insistert på isinnkjøp, folk stakk stadig innom kontoret for å gratulere og på facebook og telefon tikka gratulasjonane inn jamnt og trutt :)
Sidan dette er min sister offisielle bursdag (ei dame blir jo aldri eldre enn 29), fann eg det like godt å kjøpe inn ei flaske Pink og nyte i einsemd! Men, mens eg spretta korken og naut dei første dråpane, kjende eg likevel nærveret til dei som skulle ønske dei kunne feire med meg i kveld!
Kjekt med så gode venner at ein kjenner at dei er der sjølv når dei ikkje kan..
Og i morgon ventar Unni si desidert største bursdagsgåve til seg sjølv!
07.00 stiller min snart helgenerklærte eksmann Ørjan på døra, og skal køyre meg til Bergensbåten som går 07.20.. Litt utpå dagen ender eg i Bergen, og sidan mi høggravide venninne Heidi ikkje heilt fungerer før rundt 14.00-15.00, skal eg parkere kofferten i eit skap, og sjå Bergen på eiga hand, for ein gongs skuld! Eg tenkjer ein syndig frokost på Godt Brød, og å kose meg i diverse bokhandlar og musikkbutikkar.. Deretter må eg finne Bybanen, og få lekamen oppover byen.
Eg veit der vert te, mykje god skravling, og kanskje litt sam-matlaging utpå kvelden?
Deretter kjem søndag, og då er eg heilt ute i ukjent territorium!
Lita blondine manøvrere seg gjennom to av Europa sine største flyplassar, plitt mutters aleine, uten å kunne språket? Hjelp?
Men eg er jo alltid den som veit kor vi er og kor vi skal, og opningstidene i den næraste baren, så eg har håp om at eg kjem dit eg skal, forhåpentligvis med kofferten min, og vetet i behold!
Kryss fingrane, folkens, for after this, there be dragons!
torsdag 2. august 2012
T - 3
Nedteljinga forset, og om tre små ynkelege dagar er eg i Frankrike!
Reiser frå Måløy allerede tidleg laurdag morgon, og ankjem Bergen på føremiddag. Så skal eg besøke mi gode venninne Heidi, som er kjempegravid med sin første, men har lova å krysse beina til over helga. Termin er tross alt ikkje før 12. august, så dette går fint!
Uanstendig tidleg neste morgon, altså søndag 06.25, går flyet frå Bergen, og etter eit par mellomlandingar i Amsterdam og Paris, skal eg lande i Montpellier 13.55 søndag!
I går kom mailen med adressa til leiligheta, og eg skal bu i Résidence L'Obsevatoire, 1 rue Henri Guinier. 3 min gange frå skulen, lovar dei, og 5 frå den lokale trikk-, tog- busstasjonen.
Skulle nokon kjende vere i området er det berre å stikke innom :)
Kofferten er no ferdigpakka, med nytt tilskot av bikini, sarong og nye solbriller (97,- til saman! Takk og pris for salg!), alle papir og billettar er utskrevne og putta i veska saman med eit flunkande nytt pass, eg er snart a jour med alt som skal vere ferdig på jobb før eg stikk, til tross for mitt uheldige sjukdomsavbrot.. Og som lova av min kjære lege, som eg sterkt vurderar å få kanonisert, fungerar pillane over all forventning, og eg er nesten frisk! I det store og det heile er eg veldig klar for ferie!
Så no sit eg her i fred og ro, levande lys og litt rosè i glaset, og høyrer på min nye franske favorittartist: Amandine Bourgeois! Litt rocka singer/songwriter, som syng på fransk, og og takka vere henne høyrer eg no alltid når eit ord sluttar og eit begynner i ei fransk setning! Det er sjelden eg skjønnar kva ho seier då, men musikken er bra, og eg kosar meg skikkeleg her eg sit!
Bon Soir!
Reiser frå Måløy allerede tidleg laurdag morgon, og ankjem Bergen på føremiddag. Så skal eg besøke mi gode venninne Heidi, som er kjempegravid med sin første, men har lova å krysse beina til over helga. Termin er tross alt ikkje før 12. august, så dette går fint!
Uanstendig tidleg neste morgon, altså søndag 06.25, går flyet frå Bergen, og etter eit par mellomlandingar i Amsterdam og Paris, skal eg lande i Montpellier 13.55 søndag!
I går kom mailen med adressa til leiligheta, og eg skal bu i Résidence L'Obsevatoire, 1 rue Henri Guinier. 3 min gange frå skulen, lovar dei, og 5 frå den lokale trikk-, tog- busstasjonen.
Skulle nokon kjende vere i området er det berre å stikke innom :)
Kofferten er no ferdigpakka, med nytt tilskot av bikini, sarong og nye solbriller (97,- til saman! Takk og pris for salg!), alle papir og billettar er utskrevne og putta i veska saman med eit flunkande nytt pass, eg er snart a jour med alt som skal vere ferdig på jobb før eg stikk, til tross for mitt uheldige sjukdomsavbrot.. Og som lova av min kjære lege, som eg sterkt vurderar å få kanonisert, fungerar pillane over all forventning, og eg er nesten frisk! I det store og det heile er eg veldig klar for ferie!
Så no sit eg her i fred og ro, levande lys og litt rosè i glaset, og høyrer på min nye franske favorittartist: Amandine Bourgeois! Litt rocka singer/songwriter, som syng på fransk, og og takka vere henne høyrer eg no alltid når eit ord sluttar og eit begynner i ei fransk setning! Det er sjelden eg skjønnar kva ho seier då, men musikken er bra, og eg kosar meg skikkeleg her eg sit!
Bon Soir!
onsdag 1. august 2012
Zu faire sa valise! :)
Dei siste dagane har nok vore ei mindre enn ideell oppvarming til ferien:
Eg har lege strekk ut, og kjempa mot bronkitt med tilhøyrande feber.
I slutten av juli! Korleis klarte eg det, kan du kanskje spørje deg sjølv, kjære lesar, og kjem du opp med eit godt svar, så vil eg gjerne høyre det!
I går kom eg meg iallfall til le docteur, og han skreiv med glede ut ein stor boks antibiotika til meg, og meinte på at eg godt skulle vere i stand til å reise på laurdag. Heldigvis!
Så i dag, under ein liten avbrytelse i hostinga, fekk eg så smått begynt på pakkinga:
Jada, mamma, kofferten er, som du ser, godt merka, med lærlapp som ikkje kan dette av same kva!
Dessuten står der både namn, tittel, adresse, e-mail og telefonnummer.
Så no har eg god tid til å plukke saman alle småting som ein vanlegvis gløymer i kampens hete.
Har plukka fram eigen skulebag, der bøker, pc, laderar og andre ting eg ikkje kan miste skal få bu, og vere med meg som handbagasje. Kan seie kva du vil, men det er ein modig mann som sjekkar inn noko ein er redd for på ein flytur! Eg har rett nok ikkje mista noko eller fått noko ødelagt enno, men det betyr vel berre at oddsa er i mot meg?
Alle reisedokument er i orden og utskrivne (eg har til og med endeleg fått bestilt båtbilletten til Bergen), og pusevakt er parat! Jimi skal få tilbringe ferien sin på landet hos Bente, og leike i skogen med Ingolf og Sussi (ja, kattane hennar heiter det) i to veker, men mamma set seg på skulebenken igjen.
Nervøs? Moi?
Ja, litt, skal eg heilt ærleg innrømme, no som ting nærmar seg, og det går opp for meg at for første gong i livet skal eg feriere aleine! På ein plass eg aldri har vore før, saman med folk eg enno ikkje har møtt og eit språk som eg slett ikkje beherskar.. Ja, eg er stor jente, og vert stadig fortalt at eg er så utadvent at det nesten er eit handicap, men likevel! Kva om dei andre ungane ikkje likar meg? Jepp, der regresserte eg tilbake til første skuledag..
Og det er det jo, på ein måte..
Ikkje at eg ikkje trur at det går bra, men eg lova vel å fortelle om alt smått relatert til turen, og sommarfuglar i magen er nok å forvente. Eller burde eg kalle dei papillions?
Eg har lege strekk ut, og kjempa mot bronkitt med tilhøyrande feber.
I slutten av juli! Korleis klarte eg det, kan du kanskje spørje deg sjølv, kjære lesar, og kjem du opp med eit godt svar, så vil eg gjerne høyre det!
I går kom eg meg iallfall til le docteur, og han skreiv med glede ut ein stor boks antibiotika til meg, og meinte på at eg godt skulle vere i stand til å reise på laurdag. Heldigvis!
Så i dag, under ein liten avbrytelse i hostinga, fekk eg så smått begynt på pakkinga:
| Dei viktigaste tinga er allereie med: pass, solbriller, bikini, og le petit moir! |
Dessuten står der både namn, tittel, adresse, e-mail og telefonnummer.
Så no har eg god tid til å plukke saman alle småting som ein vanlegvis gløymer i kampens hete.
Har plukka fram eigen skulebag, der bøker, pc, laderar og andre ting eg ikkje kan miste skal få bu, og vere med meg som handbagasje. Kan seie kva du vil, men det er ein modig mann som sjekkar inn noko ein er redd for på ein flytur! Eg har rett nok ikkje mista noko eller fått noko ødelagt enno, men det betyr vel berre at oddsa er i mot meg?
Alle reisedokument er i orden og utskrivne (eg har til og med endeleg fått bestilt båtbilletten til Bergen), og pusevakt er parat! Jimi skal få tilbringe ferien sin på landet hos Bente, og leike i skogen med Ingolf og Sussi (ja, kattane hennar heiter det) i to veker, men mamma set seg på skulebenken igjen.
Nervøs? Moi?
Ja, litt, skal eg heilt ærleg innrømme, no som ting nærmar seg, og det går opp for meg at for første gong i livet skal eg feriere aleine! På ein plass eg aldri har vore før, saman med folk eg enno ikkje har møtt og eit språk som eg slett ikkje beherskar.. Ja, eg er stor jente, og vert stadig fortalt at eg er så utadvent at det nesten er eit handicap, men likevel! Kva om dei andre ungane ikkje likar meg? Jepp, der regresserte eg tilbake til første skuledag..
Og det er det jo, på ein måte..
Ikkje at eg ikkje trur at det går bra, men eg lova vel å fortelle om alt smått relatert til turen, og sommarfuglar i magen er nok å forvente. Eller burde eg kalle dei papillions?
Abonner på:
Innlegg (Atom)