onsdag 15. august 2012

Då sit eg her på rommet mitt og ventar på Joanna og Line, i kjøleskapet ligg 3 flasker, og i kveld har vi tankar om å besøke ein klubb som heiter BoungaBounga, av alle ting.. 

I dag er det Maria Himmelfart, ein katolsk heilagdag, noko som betyr at vi ikkje har hatt skule i dag, så vi tok likegodt turen til La Grande Motte, for å jobbe litt på brunfargen. Så vi vandra litt rundt i byen Carnon, som denne stranda ligg ved, og tok inn inntrykka. Heile staden er konstruert på sanddyner, og ikkje meir enn 40 år gammal, så det var litt som å setje seg i ei tidsmaskin og ta turen tilbake til 60-talet. Det er jo mitt favoritt-tiår, så eg koste meg:)

Bølgene var nesten som på Vestlandet i dag, så vi leika oss i vatnet som ungar! Hoppa, svømte, lot bølgene dra oss under og stupte igjennom dei. Skikkeleg moro, men ikkje bra for solkremen! Mistenkjer at eg kanskje kan ha blitt ein tanke småsvidd… Håpar i det lengste på at det berre er saltet som har tørka huda litt, den kom seg iallfall mange hakk etter ein tur i dusjen og ei runde krem!

Så no har eg teke på meg le petit noir og er klar for min tredje siste kveld i Montpellier. I kveld blir det clubbing, i morgon har vi tenkt ein liten avskjedsmiddag for meg, og fredag skal vi på L’estival igjen, slik at eg nærast kan gå rett frå festen til taxien som skal ta meg til flyplassen.

Eg har ikkje lyst å reise! Har fått mange gode vener her nede, eit koseleg miljø i klassen, og vêret er alltid varmt og deilig.. Men vi har internett! Heldigvis…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar