Etter nøye prøvesmaking har eg funne ut at ja, der er ein fransk vin eg likar!
Den heiter Promenade, som de ser på biletet, og er faktisk rett god, og gav meg heller ikkje kuppelhovud!
Prøvesmakinga føregjekk i heller rudimentære former på feiringa av ein kollega sin nært foreståande pensjon, der eg sjølvsagt hadde klart å rote meg inn i komitèen..
Heldigvis var mykje av jobben min i forarbeidet, så når kvelden kom var det berre å smette inn i "le petit noir", trive næraste vinflaske, og prøve å gjere sågodt inntrykk på mine kollegaar som på nokon måte mogeleg.
Har jo ikkje jobba der meir enn 9 mnd, berre så vidt ferdig med prøvetida, så ein kan jo prøve å verke som om ein er eit relativt oppgåande menneske på fritida òg. Kor godt det lykkes meg får vi evaluere på jobb i morgon :)
Helgene flyg dessverre så altfor fort, eg kunne godt tenkt meg fleire solrike morgonar der eg kan nyte morgenteen i friluft mens Jimipus prøva å fange frokosten min.. Men i morgon er det nok på'n igjen, med morgonmøte og det hele, så eg tenkjer å klappe att laptopen min og heller nyte dei siste solstrålande eg har tid til på nokre dagar! Og her på det vakre Vestland er vi jo ikkje bortskjemde med sånt..
Skal heller skrive eit djupfølt og rørande epos av eit blogginnlegg på ein dag med regn!
Bon Soir!

ÅÅÅÅÅÅja, den der er jo faktisk kjempegod OG hyperbillig! :D
SvarSlett