onsdag 18. april 2012

Kjapp presentasjonsrunde del 2

Mitt franske middagsselskap nærmar seg med stormskritt, og det er vel kanskje på tide å presentere resten av gjestene!





Dette er Linn, ein fellow sopran med gullstrupe og nesten like sprø sans for humor som meg! Vi har ein intern humor som mykje baserer seg på kaniner og kaffi, og står ikkje vi i lag på korøving, så er der noko som manglar.. Vi har tømt så mang ei vinflaske i lag, og vår felles pasjon for brie og camerbert kjenner ingen grenser! Ho er vel gift med Frank, og har to nusselige små. Heldigvis tek gjerne Frank si økt ein og annan fredagskveld, slik at vi kan få fornya våre laurdagsløfter om å aldri drikke igjen...




Dette vakre vesenet er Bente, ei jente som kan synge "Velsignelsen" på ein slik måte at ein får tårer i augene og kjenner seg velsigna heilt inn i sjela! Ho har eit fabelaktig kjøkken, noko eg gjerne benyttar meg av, og tenkjer at eg skal no få husmor av ne enno.. Prosjektet går stadig framover, og så langt har vi takla både julebakst (med lefser!) og lavkarbo-middagar. Kjem ein ut på fjellet der ho har busett seg saman med Bjarne og pusane Sussi og Ingolf, blir ein alltid møtt av eit stort smil og ein tekopp. Godjenta!




Annette er originalt frå Liverpool, og er den einaste eg kjenner som sler over i engelsk nesten like ofte som meg! Bildet er frå ein konsert der ho sang "The Show Must Go On", og når denne jenta tek i, er det berre å gje seg over.. Kjempeentusiastisk i alt ho driv med, og korleis ho får tid til alt, med sin kjære Ronny offshore tidt og ofte, og 3 sjarmerande søner, er for meg eit mysterium. Hennar "franske" aksent er som teken rett ut av 'Allo 'Allo, type Yvette, og difor kan ein jo ikkje avvikle ein fransk kveld utan denne jenta!

Så der har du dei, kjære lesar! Alle godjentene mine, som skal prøve mitt første forsøk på fransk kokekunst kommande fredag. Bente og Hanne er framleis ikkje heilt sikre på om dei kan, men eg kryssar fingrane..
I morgon skal eg begynne å forberede maten, så om eg ikkje kappar av meg nokre fingrar, blir det nok ei innhaldsrik skildring av mine kjøkkeneventyr.
Men fram til då; Bon Soir, mes petitès!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar