Flott kveld, godt selskap og fabelaktig humør all around :) Men la oss begynne med byrjinga..
Aldri har det svarte holet som oppstår kvar fredag og får tida fram til jobbslutt til å gå saaaakte oppstått tidlegare enn i går! Allereie før lunsj hadde nokon helt sirup i urverket, men på ein eller annan måte vart klokka halv 4, og vi kom oss heim..
| Sjølv ikkje Jimi-pus slapp unna å bli pynta |
| Meg og Jimi klare for kvelden |
Åse Berit var på plass allereie halv 6, og før matserveringa 7 hadde alle godjentene innfunne seg.
Eg serverte musserade velkomstdrinkar, og forvventninga steig etter kvart som matlukta fylte leiligheta og magane murra.
| Alle jentene mine! Frå venstre: Annette, Åse Berit, Hanne, Bente og Linn |
Bouef Bourguignon kom på bordet, og ei stund var dei einaste lydane mellom oss vanlegvis så vokale damene "Mmmm", "Nydeleg" og "Herleg mat, Unni!". Sjølv Hanne, som vanlegvis ikkje likar raudvinssaus, og Bente, som ikkje likar sopp, naut maten, og eg voks fleire cm for kvar kommentar. Herleg når noko ein har jobba med blir sett så stor pris på! Hadde kanskje beregna litt knapt då, etter at vi alle var forsynt var der omtrent 4 brokkolibukettar og ei ause saus att..
Men så var det over på desserten, sjokoladesuffle!
Eg var litt nervøs for den, ein kan ikkje forberede sånt på førehand, og eg har aldri laga det før.
Etter å ha smelta 1 1/2 plate sjokolade medan mikseren piska 6 eggekviter stive, blanda eg eggeplommene, 75 g sukker og sjokoladen. Så vendte eg forsiktig inn dei stive eggekvitene, og fordelte i 6 former, som eg hadde smurt og hatt sukker i. Deretter var det inn i omnen for eit kvarter, og eg tok eit glas vin på altanen, medane eg kryssa fingrane og håpa at dei heva seg!
Men så var det over på desserten, sjokoladesuffle!
Eg var litt nervøs for den, ein kan ikkje forberede sånt på førehand, og eg har aldri laga det før.
Etter å ha smelta 1 1/2 plate sjokolade medan mikseren piska 6 eggekviter stive, blanda eg eggeplommene, 75 g sukker og sjokoladen. Så vendte eg forsiktig inn dei stive eggekvitene, og fordelte i 6 former, som eg hadde smurt og hatt sukker i. Deretter var det inn i omnen for eit kvarter, og eg tok eit glas vin på altanen, medane eg kryssa fingrane og håpa at dei heva seg!
| Sannhetens augneblikk |
Då eg tok dei ut av omnen, hadde jentene benka seg rundt bordet igjen, og snuste inn sjokoladelukta. Eg hadde helde eit auge med omnen, og sett at dei heva seg, men frykta at dei ville kollapse med ein gong eg tok dei ut.
Men nei! Dei heldt seg høge og fine, og eg flytta formene kjapt over på fat for servering. Nok ein braksuksess! Eg kunne puste letta ut..
Men nei! Dei heldt seg høge og fine, og eg flytta formene kjapt over på fat for servering. Nok ein braksuksess! Eg kunne puste letta ut..
Så var tida inne for frukt, ost og kjeks, og vin, øl og brus, alt etter kva folk likte. Dessverre måtte Annette forlate oss etter maten, men det tek vi att neste gang! Praten gjekk livleg rundt bordet, og magemusklane til samtlege fekk trimma seg temmeleg ettertrykkeleg, ettersom eine latterkula avløyste hi..
Kort sagt, ein herleg kveld!
| Vertinna pustar letta ut med eit lite glas vin.. |
Litt ut på kvelden bestemte vi oss for å ta turen til næraste uteplass, der vi slappa av med nokre drinkar, og praten gjekk vidare ut i dei små timar.
Ein er aldri fattig om ein har gode vener, og sannelig kjenner eg kor rik eg er etter slik ein kveld!
Merci, mes amies!
Tuuuuuuusen takk for ein flott kveld, mesterkokk Unni;)
SvarSlettFantastisk mat, deilig selskap, og rett og slett den beste kvelden på veeeeeldig lenge:) Love u girl <3
SvarSlett