Bevilga meg ein liten bloggepause i går, sidan laurdagen vart ein tanke mindre eremittkveld enn planlagt..
Måtte jo ut og vere litt umoralsk støtte for mi kjære venninne Hanne, som tidvis er å finne bak baren på det lokale vatnholet, og då har det ein liten tendens til å balle på seg..
Men likevel var det slett ikkje bortkasta med tanke på språkreisa, då eg var så heldig å treffe på ein triveleg eldre kar ved namn Francois, halvt fransk, og meir enn villig til å rette på uttalen min og lære meg å banne på fransk!
Utruleg kven ein kan treffe på ein heilt vanleg laurdagskveld her ute i utbygdene..
For å fullende den lett internasjonale vrien på helga, vart eg sjanghaia av den same Hanne og bortført i retning næraste kinarestaurant når eg vakna til på søndag..
Lite råd med på vegen: dersom du bestiller fleirretters meny, er der alltid mat nok til minst ein person til! Etter vårrullar, svin, oksekjøtt og sausar nok til å mette ein liten armè, var vi veldig takknemlege for at trappa ut frå restauranten gjekk nedover, slik at vi berre kunne rulle ned og rett inn i bilen..
Dermed kom eg ikkje lenger på min franske utdannelse den dagen, men heldigvis er det lenge til august, og tenkjer dette skal gå bra!
Kan ein telje til 7, bestille vin og banne slik at ein bryggesjauer hadde rødma, då ligg ein godt i løypa..
Kan ein å banne så kjem ein langt, kan nyttast til så mangt...
SvarSlett